Vragen

Hoe weet ik wat ik besteld heb?
U ontvangt van ons een kopie van uw ingevulde bestellijst, zo kunt u zien wat er besteld is en heeft u tevens een controle voor de factuur die u van ons ontvangt.

Hoe laat ontvang ik mijn maaltijd?
U ontvangt de maaltijd tussen 10.00 uur en 14.00 uur. Natuurlijk kunnen we niet elke dag op exact dezelfde tijd bij u zijn, maar wel doen onze bezorgers hun uiterste best om u steeds rond dezelfde tijd van de maaltijd te voorzien.

Tevens kunt u er voor kiezen om elke dag op de hoogte te worden gehouden hoe laat de maaltijd(en) worden geleverd doormiddel van een track en trace e-mail.

Wanneer ontvang ik een nieuwe bestellijst?
U ontvangt in het begin van de 2e week een nieuwe bestellijst, zo heeft u alle tijd om rustig de lijst in te vullen. Heeft u moeite met het invullen van de menulijst? Laat het even weten aan de bezorger, die helpt u graag even mee!!

Ik heb een maaltijd besteld, maar ben onverwachts niet in huis, wat nu?
Neem even telefonisch contact met ons op en we gaan op zoek naar oplossing, misschien wil 1 van de buren de maaltijd in ontvangst nemen of kunnen we de maaltijd op een later tijdstip leveren, in overleg is bij ons heel erg veel mogelijk.

Ik heb een dieet en/of een allergie en mag bepaalde producten niet eten, kan ik wel bij jullie terecht?
Wij houden graag rekening met uw diëten of allergieën. Wij adviseren u telefonisch contact met ons op te nemen wat de mogelijkheden zijn, onze koks denken graag met u mee naar een oplossing.

Ik ben vegetarisch, kan ik wel maaltijden bestellen?
Natuurlijk kan dit bij ons. Regelmatig staan er vegetarische gerechten bij ons op de menukaart, kunt u hier geen keuze uit maken of wilt u toch meerdere opties? We nemen graag de mogelijkheden met u door.

Ik kan mijn eten niet goed snijden? Helpen jullie daarbij?
Ja hoor, wij kunnen in onze keuken natuurlijk vast de maaltijd voor u snijden of zelfs pureren.

Hoe kan ik  betalen?
Bij Oma’s Keuken bepaalt u zelf hoe u betaald, hiervoor hebben we verschillende mogelijkheden, namelijk:

- Contante betaling bij onze bezorger (2 wekelijks/na afloop menukaart)
- Op rekening (u ontvangt 2 wekelijks/na afloop menukaart een rekening van ons met de bestelde maaltijden)
- Automatische incasso (wij incasseren automatisch het bedrag van de opgegeven rekening)